Translate

miércoles, 12 de enero de 2022

 NIEVES RYNKAR EN BLASFEMI I LUFTEN PÅ S.E.R.

Jag går och lägger mig för en tupplur med hörluren mot örat och i Morpheus armar som vanligt, men plötsligt blinkar jag när jag hör ett svordomar medan jag sover som får mig att hoppa upp ur sängen, till den röda kedjan för jag gillar det bättre än den på högra takfönstret och där är en bra dam, som plockar upp med denna ordbok: - Jo, den Jesus, om vilken det sägs att Messias är Jungfru Marias son, en flicka från Nasaret och en duva. Hoppa rädd. Det var länge sedan jag hörde detta barbari, även om läsningen av Talmud bekräftade att Vår Fru var ett gissel på gatan som slog upp sitt tält för att sova med pilgrimer som ville till Jerusalem. Duvan som Concrustina säger är den Helige Ande som representeras av kristen ikonografi. Helvete den hemska tanten som är den här Concrustina, som måste ha konverterat från Segovia, som studerar med jesuiterna på ett betalt college och har konfronterat prästerna, med bourbonerna och med Spaniens historia i allmänhet, vilket förklarar för era lyssnare på komiska form! Jag kom ihåg hennes mamma och hennes släktingar, och om jag hade varit i närheten av henne hade min radiomottagare kastat henne i huvudet. Stora fittor har kommit till förgrunden i detta Spanien, vår rädsla och oro för så mycket hämndlysten feminism. Det är därför de naturligtvis dödas. Det är så vi förklarar det könsmässiga våldet som är vårt dagliga bröd. De kryper som ormar och bär Lucifers leende på tänderna. Tikar, den stora horans döttrar. De stackars prostituerade som gör kapplöpningen om armborst på internet och visar sina smutsiga stänk och massiva utlösningar har mycket mer värdighet än dessa grannar som talar i radio, de porträtteras med en läderplånbok utanför dörrarna till Moncloa som de har gjort några ministrar, och du dyker upp på tv och gör tecken på deras bollerismo, eftersom de är dumplings och tortillamakare för livet, deras tialism och vertikala leende, vissa är stora och andra små ... de krassar mig. Concrustina måste ha det enormt av så mycket komfort. Men vad gör du, moster? Struntprat mot duvan i taket på talarstolen, allt vitmålat. Synden mot den Helige Ande är den enda som inte är förlåten. Vad lärde nunnorna dig? Delta i Bourbons så mycket du vill, jag håller med dig. De har alla ett misstag och har vunnit Spaniens historia. Men vår religions dogmer är heliga. Därefter fortsätter engagemanget med den Helige Ande och mot Vår Frus oskuld en tid. De förtjänar att bli fjädrade, som protestanterna i Belfast gjorde mot de papistiska flickorna. Vad mot Muhammed att du inte säger det, inte heller skulle du våga starta något så dumt, under hot om halshuggning! Du fortsätter att skälla dina tillkännagivanden i VÄSET, men du vet att du är en grovkornig person utan nåd, en skitstövel.

No hay comentarios:

Publicar un comentario